duminică, 16 august 2009

Mircea Geoană: Mi-ar fi uşor să stau să mă uit cum Băsescu se prăbuşeşte în sondaje

A fost o politică extrem de imprudentă în ultimii patru ani, şi cred că cel mai bine mi-ar fi să stau şi să ma uit cum Băsescu se prăbuşeşete în sondaje, să stau pe margine şi să-mi frec mâinile şi să las faimoasa tripletă Băsescu Boc şi Pogea să ia tot negativul acestei crize", a spus Mircea Geoană în cadrul unei emisiuni la un post de televiziune.

Mircea Geoană cred că "PSD este un partid care ştie să gestioneze economia".

"Suntem foarte buni
la gestionarea economiei. PSD este un partid care a ştiut să crească economia
şi să asigure
protecţie socială în acelaşi timp. Este, daca vreţi, o provocare intelectuală şi politică, în primul
rând la adresa partenerului de guvernare, prin care le spunem: Nu vă daţi seama că aşa nu mai merge?", a afirmat Geoană.

Liderul PSD crede că actualul guvern va fi supus unui test decisiv în această toamnă.

"Un Guvern nu este etern. Pentru acest guvern, în actuala sa configuraţie, începutul toamnei reprezintă un test decisiv. Pentru mine, soarta acestui Guvern depinde foarte mult de aceste trei luni de vară", a declarat Geoană.
Mircea Geoană: Mi-ar fi uşor să stau să mă uit cum Băsescu se prăbuşeşte în sondaje