luni, 13 iulie 2009

Frustrările Prinţesei Diana: Cânt îngrozitor şi dansez ca un elefant

rinţesa Diana face parte din persoanele faimoase al căror nume se poate vinde chiar la mult timp după ce au plecat dintre noi. Dacă nu de mult un francez voia să vândă maşina în care Lady Di şi-a pierdut viaţa, acum fosta dădacă a scos la licitaţie scrisorile pe care le-a primit de la mama Prinţului William.

Documentele
sunt în număr de patru şi ar putea fi cumpărate cu 10.000 de lire sterline, pe 30 septembrie. În total, vor fi scoase la licitaţie 75 de obiecte care au aparţinut Familiei Regale.

Fosta soţie a Prinţului Charles a trimis una dintre scrisori când avea 17 ani, din reşedinţa familiei Spencer, în care îi spunea dădacei, Mary Clarke: „Îmi place mult să dansez step, dar mă atrag dansul modern, baletul şi jazzul. De asemenea, îmi place să cânt, deşi vocea mea sună îngrozitor, iar eu dansez ca un elefant”.

Într-o alta, scrisă de la Palatul Buckingham, cu două săptămâni înainte de nuntă, Lady Di povesteşte: „Nu mai este mult până la căsătorie. Şase luni de logodnă nu sunt de ignorat, dar ar trebui evitate. Toată familia e entuziasmată”.

Un alt moment ilustrat pe hârtie a fost când mama Prinţului Harry l-a dus pe alesul ei să îi viziteze familia. Prinţul Charles a văzut-o inclusiv pe mama ei vitregă, Contesa Raine Spencer, cu care Prinţesa Diana nu avea o relaţie prea bună. „L-am dus pe Charles la Althorp. Mama mea vitregă nu a ştiut ce să facă. A fost bine, doar că am rupt două scaune şi am spart un pahar”.

Fosta dădacă a lui Lady Di se ocupă acum cu dresarea armăsarilor pur sânge arab. „Îmi pare rău că voi renunţa la scrisori, dar voi avea mereu amintirile. Momente pline de tristeţe, fiindcă visele Prinţesei Diana nu s-au împlinit”, a recunoscut Clarke.

Într-un final, toată lumea va fi fericită. Noul proprietar, deoarece şi-a mai adăugat piese la colecţie, şi dădaca, fiindcă a fost remunerată pe măsură. Respectul pentru oameni însă mai poate să aştepte.